close
哈咯,大家好!好久沒有寫日記了,2009新年快樂!
今天我需要大家的幫助,為我的爸爸祈禱。
前兩天他因為中風進了加護病房,情況還沒穩定下來,還在觀察中。
所以在這裡希望透過大家的力量,給我的爸爸祈福,希望他盡快康復起來。
你們能像之前一樣挺我,為我的爸爸祈禱嗎?
謝謝大家的關愛。也請大家不要擔心,我會撐著,就像大家一直在背後給我力量一樣。
謝謝!

棟樑
2009.01.19紓廷代筆

Halo! Happy New Year 2009 !
It’s been quite a long time didn’t write something here.
But this time, sincerely I would need all your supports and blessing to my dad.
He was in the hospital now since few days ago because of stroke.
So what I need is all of your blessing and praying for him.
I know he can feel our supports.
And, don’t worry about me, I’ll be fine with your backup as all the times you all did for me.
Thanks.

Nicholas
Written by Sookteng 19/1/09
arrow
arrow
    全站熱搜

    sunnywu0617 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()